جعبه ابزار مهندسان فروش

افزایش سطح دانش مدیران و شرکت‌کنندگان با مفاهیم بازاریابی، کسب مهارت در استفاده از استراتژی های بازاریابی، آشنایی با روش‌های توانمند‌سازی تیم داخلی فروش و بازاریابی، درک بهتر از فعالیت‌های واحدهای بازاریابی و فروش در خدمت سازمان

در بازار پویا و رقابتی کنونی، کسب ‌وکارها برای رسیدن به اهداف خود لازم است تلاشی بیش‌ازپیش داشته باشند. در این بازار اگر کسب‌ وکارها بقا دارند و مدیران و ذینفعان آن‌ها ازلحاظ ادراکی خرسند هستند اما علم بازاریابی نمی‌دانند به جرات می‌توان گفت که حد موفقیت آن‌ها اینجا نیست و با به‌کارگیری اصول و فنون بازاریابی قطعاً سودآوری و رشد بیشتری خواهند داشت. در این دوره که تحت عنوان مهندسی بازاریابی و فروش برگزار می‌گردد به‌عنوان یکی از گام‌های مهم در آموزش این حوزه بسترهای بازاریابی و فروش از طریق معرفی ابزارهای کلیدی آن و تشریح برخی از مهم‌ترین این ابزارها ایجاد می‌گردد و دانش پذیران محترم با حضور در این دوره آموزشی کوتاه‌مدت علاوه بر اینکه جسارت بیشتری در کسب‌ وکار خود خواهند داشت و می‌توانند بسیاری از مباحث را عملی نمایند؛ در صورت علاقه‌مندی، به‌سادگی دوره‌های آتی خود را با توجه به صنعت فعالیت، نوع محصول و شرایط بازار و کسب‌وکار خود انتخاب می‌نمایند

اهداف دوره

افزایش سطح دانش مدیران و شرکت‌کنندگان با مفاهیم بازاریابی
کسب مهارت در استفاده از استراتژی های بازاریابی
آشنایی با روش‌های توانمند‌سازی تیم داخلی فروش و بازاریابی
درک بهتر از فعالیت‌های واحدهای بازاریابی و فروش در خدمت سازمان

چارچوب دوره مهندسی فروش و لزوم توجه به آن در بازارهای کنونی

الزامات مهندسی فروش و مهندس فروش

الگوشناسی و مطالعات تطبیقی

سهم بازار و سهم ذهنی در مهندسی فروش

تکنیک‌های طلایی در مهندسی فروش

بازارشناسی،بازارسازی و بازارداری

انواع مشتریان پیش روی کسب و کار با توجه به ماهیت

مدل تبول

انواع مشتریان با  توجه به میزان رضایت

نحوه مدیریت مشتریان خشمگین

پرسونای مشتری و بوم همدلی مشتریان

مدل‌های کلاسیک، سوئدی و آمریکایی در سنجش رضایتمندی مشتری

تشریح فرآیند سنجش رضایتمندی مشتریان

ابزارهای جمع‌آوری داده‌های بازار و مشتریان

بیان چارچوب کلی دوره و جایگاه بازاریابی تلفنی

تشریح مراحل قبل از تماس در بازار تلفنی

نحوه تماس و چارچوب تماس تلفنی

تأثیر آغازین و قانون 70/30

المان‌های فیزیکی  مؤثر بر بهبود بازاریابی تلفنی

نحوه برخورد با مخاطبین ناراضی در بازاریابی تلفنی

اهمیت زمان تماس در بازاریابی تلفنی

جملات سمی و نبایدها در بازاریابی تلفنی

جملات طلایی در بازاریابی تلفنی

نحوه و زمان پیگیری‌ها پس از تماس در بازاریابی تلفنی

تفکیک‌های پرکاربرد در بازاریابی تلفنی

ارائه قیمت و نحوه پاسخگویی به مشتریان حساس به قیمت

جمع‌بندی و پرسش و پاسخ

جهت ثبت نام و مشاوره با مرکز مکاترونیک در ارتباط باشید