بازاریابی و فروش مستقیم به دلیل ارتباط دو طرفه ای که میان بنگاه و مشتریان صورت می گیرد از تاثیر گذاری بسزایی برخوردار است. در این روش برقراری ارتباط علاوه براینکه فرصت مناسبی است برای معرفی کردن خود به مشتریان ، جلب توجه و ترغیب آنها برای خرید کالا، این فرصت را در اختیار بازاریاب قرار می دهد که از طریق ارتباط کلامی و صدایی نیازهای مشتریان خود را شناسایی و نیازسنجی کنند. هدف از برگزاری این دوره بررسی باید ها و نباید های بازاریابی تلفنی و ارائه راهکارهای عملی با نگرش بازار ایران است
این دوره مناسب مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش و بازاریابی مرکز تماس میباشد
سرفصلهای دوره
بیان چارچوب کلی دوره و جایگاه بازاریابی تلفنی
تشریح مراحل قبل از تماس در بازار تلفنی
نحوه تماس و چارچوب تماس تلفنی
تأثیر آغازین و قانون 70/30
المانهای فیزیکی مؤثر بر بهبود بازاریابی تلفنی
نحوه برخورد با مخاطبین ناراضی در بازاریابی تلفنی
اهمیت زمان تماس در بازاریابی تلفنی
جملات سمی و نبایدها در بازاریابی تلفنی
جملات طلایی در بازاریابی تلفنی
نحوه و زمان پیگیریها پس از تماس در بازاریابی تلفنی
تفکیکهای پرکاربرد در بازاریابی تلفنی
ارائه قیمت و نحوه پاسخگویی به مشتریان حساس به قیمت
جمعبندی و پرسش و پاسخ