بازاریابی تلفنی

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید.

بازاریابی و فروش مستقیم به دلیل ارتباط دو طرفه ای که میان بنگاه و مشتریان صورت می گیرد از تاثیر گذاری بسزایی برخوردار است. در این روش برقراری ارتباط علاوه براینکه فرصت مناسبی است برای معرفی کردن خود به مشتریان ، جلب توجه و ترغیب آنها برای خرید کالا، این فرصت را در اختیار بازاریاب قرار می دهد که از طریق ارتباط کلامی و صدایی نیازهای مشتریان خود را شناسایی و نیازسنجی کنند. هدف از برگزاری این دوره بررسی باید ها و نباید های بازاریابی تلفنی و ارائه راهکارهای عملی با نگرش بازار ایران است

این دوره مناسب مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش و بازاریابی مرکز تماس میباشد

 

سرفصلهای دوره

بیان چارچوب کلی دوره و جایگاه بازاریابی تلفنی

تشریح مراحل قبل از تماس در بازار تلفنی

نحوه تماس و چارچوب تماس تلفنی

تأثیر آغازین و قانون 70/30

المان‌های فیزیکی  مؤثر بر بهبود بازاریابی تلفنی

نحوه برخورد با مخاطبین ناراضی در بازاریابی تلفنی

اهمیت زمان تماس در بازاریابی تلفنی

جملات سمی و نبایدها در بازاریابی تلفنی

جملات طلایی در بازاریابی تلفنی

نحوه و زمان پیگیری‌ها پس از تماس در بازاریابی تلفنی

تفکیک‌های پرکاربرد در بازاریابی تلفنی

ارائه قیمت و نحوه پاسخگویی به مشتریان حساس به قیمت

جمع‌بندی و پرسش و پاسخ

 

جهت ثبت نام و مشاوره با مرکز مکاترونیک در ارتباط باشید